MARI TUAN PUAN DENGAR INI CERITA!!!


AKU PUNYE CERITE

My photo
Seorang insan biase yang mempunyai kesukaan dalam muzik dan fotografi. Mempunyai cita-cita untuk menjadi seorang pemuzik yang berilmiah.. Juga seorang insan yang agak gilakan toys dan juga games. Orang cakap aku ni gila tapi bagi aku gila itu menarik.. hahaha.. SELAMAT MENERJAH

Saturday, May 15, 2010

ADAMAYA? DANI LAGI BEST! WOHOOO!!!





Salam bahagia pade semue.. korang misti addict cite Adamaya kan? BTW aku pon terjebak same.. ni sume Nazrul a.k.a Kulai punye pasal la.. haih.. hahaha.. sampai aku tetunggu-tunggu pukol 6 setengah petang. hahaha..





ini semua mamat ni punya angkara aku tejebak ADAMAYA!!!


Balik-balik Adam.. Maya.. Amani.. hadeh.. klise sangat tu weh.. bukan apela.. cume watak jahat macam Dani a.k.a Idolaku tak diberi perhatian sangat.. so... aku pon mengambel keputusan untok mengglemerkan diri beliau dengan diriku ini.. hahaha.. tengok jela profile pic aku kt FB.. hahaha..

http://www.facebook.com/mohammad.aizuddin?v=wall&story_fbid=117148418324749#!/mohammad.aizuddin?ref=profile


sekian.. malas nak tules panjang-panjang.. blog pon da berjage.. MAAFKAN AKU!!! huaaaa~

1 comment:

  1. hahaha..klakar tol..geli perut aku ni ijud..ngee~~

    ReplyDelete