MARI TUAN PUAN DENGAR INI CERITA!!!


AKU PUNYE CERITE

My photo
Seorang insan biase yang mempunyai kesukaan dalam muzik dan fotografi. Mempunyai cita-cita untuk menjadi seorang pemuzik yang berilmiah.. Juga seorang insan yang agak gilakan toys dan juga games. Orang cakap aku ni gila tapi bagi aku gila itu menarik.. hahaha.. SELAMAT MENERJAH

Friday, June 11, 2010

MEMANG SHIT!!!!

AL KISAH: sampai Larkin pkul 1pm.. ade mamat follow aku & cakap "KL skarang bang" then aku cakap "Saye pegi S.Alam" then die cakap "S.Alam pn pegi".. aku ngan lurusnye naik bas pukul 1.15pm.. tau-tau kene tunggu bus penoh then gerak pukul 3pm!!! BAS BARUA PUNYE LEMBAP! sampai KL die soh sume turun.. then aku cakap "Saye pegi S.Alam la" then driver cakap "Maaf bro.. BAS SAMPAI KL JE.." AKU MENYUMPAH MAKI!!! Last-last naik Rapid pegi S.Alam.. Begitula cerite beta pade tatapan kali ini dari pukul 1pm sampai 9suku pm.. SHIT!!!!

1 comment:

  1. mak ai... kesian siot kena tipu.. huhu.. weyh!! update BLOG!!!!

    ReplyDelete