MARI TUAN PUAN DENGAR INI CERITA!!!


AKU PUNYE CERITE

My photo
Seorang insan biase yang mempunyai kesukaan dalam muzik dan fotografi. Mempunyai cita-cita untuk menjadi seorang pemuzik yang berilmiah.. Juga seorang insan yang agak gilakan toys dan juga games. Orang cakap aku ni gila tapi bagi aku gila itu menarik.. hahaha.. SELAMAT MENERJAH

Monday, February 1, 2010

INTERNET ITU PENTENG?

Salam.. dah lame aku tak'update' blog aku nih.. skarang umah aku da takde intenet sebab tak baya.. hahaha.. padan muke aku.. tapi kan aku rase macam janggal giler bile takde intenet nih.. susah gak beb aku nak 'online'.. bagos gak kadang-kadang takde.. member aku pon da 'sound' pasal aku ni 'addict' sangat ngan Facebook ngan mende-mende yang melibatkan tenet..

Hmm.. so aku pon kene pikir gak. kene la 'slow' siket bab-bab tenet nih.. memang lalai.. hohoooo.. yelakan.. bukannye aku keje ngan tenet untok bisnes 'online' ke..

No comments:

Post a Comment