MARI TUAN PUAN DENGAR INI CERITA!!!


AKU PUNYE CERITE

My photo
Seorang insan biase yang mempunyai kesukaan dalam muzik dan fotografi. Mempunyai cita-cita untuk menjadi seorang pemuzik yang berilmiah.. Juga seorang insan yang agak gilakan toys dan juga games. Orang cakap aku ni gila tapi bagi aku gila itu menarik.. hahaha.. SELAMAT MENERJAH

Sunday, February 28, 2010

MC D + ANGSANA + DANGA BAY + LEFT 4 DEAD 2 = HAPPY




semalam (Jumaat) adelah hari yang aku rase letih + penat tapi hepi.. hahaha.. mane tak.. bole kate hari berjalan sedunie.. :)

so memandangkan aku tak keje hari Jumaat sempena Maulidur Rasul so aku pon amik keputusan la nak kluar ngan Nazrul a.k.a Adek.. die ni kire member aku la kat Kulai nih sebab kami de hobi yang same.. LEFT 4 DEAD 2.. Hohohooo..

lepas smayang Jumaat Adek pon amik aku kat umah ngan Kancel Turbo die.. hahaha.. pastu singgah la kat Nike Factory kat Skudai.. Ingat ade la SALE.. rupenye da lepas seminggu SALE tu bru kitorang datang.. CISS!!!!

'then' kami gerak ke rumah kawan Adek sebab nk diskas study die la.. ntah la.. aku bukan paham pon.. cume teman je.. huh~ name die.. Yana.. tu jela yang aku tau.. comel wooo.. haha.. (naseb baek aku da ade yang punye. hohohooo..) da sampai Mekdi tu dorang diskas la menatang keje yang aku tak paham.. hahaha.. lame gile sampai 4 jam!!! naseb baek de TV Mekdi yang best.. hahaha..

sorila.. aku copy jek.. hahaha..




ni pon aku rembat gak.. hahaha..



lepas tu pegi Angsana.. asalnye nak hantar Yana ni sebab famly die shopping kat sane.. tup tup kami pon ronde la skali kat plaza tu.. best pulak sebab da lame aku tak jalan-jalan kat sane.. hohooo..mase tu la aku dapat tekel satu kasut ni.. simple.. mcm kasot skola tapi bukan.. stylo gak.. ni haa.. PLAYERZ. pas beli je aku tak leceh terus pakai. hahaha..




dari depan





dari atas






dari tepi



tinggal la kami berdue teroskan perjalanan ke destinasi seterosnye.. Danga Bay.. tempat ni malam memang happening. hohohooo.. syok gak jalan-jalan kat sini.. lampu-lampu.. gerai-gerai.. awek-awek.. hahaha.. Nazrul jmpe la sorang minah ni.. name die Kak Yana.. Yana gak.. hadeh.. pening aku.. comel gak.. tapi da tunang.. borak-borak sampai la pukul 12..




mainan burung = tepuk dekat2 nanti bekicaulah ia..



ramai yang datang





bunge yang dihias..





buih-buih yang sepoi-sepoi bahase






pelbagai mainan yang menggamit memori silam. haha..





nazrul dan kak yana






aku yang sedang berilham.. hahaha..



badan dah letih tapi de lagi satu pekerjaan yang perlu dilaksanekan iaitu LEFT 4 DEAD 2!!! kami balik ngan wajah yang letih dari JB sampai la Kulai.. sampai kat CC tu kami main la sampai game!!! hahaha.. agak puas tapi malam tu zombie macam kurang aggressive la.. btol tak Adek? huish!

lepas maen L4D2 kami pon balek la.. badan letih.. penat.. tapi puas.. tak sangke plak aku dapat beli kasut arini.. hahaha.. THANKS NAZRUL~

1 comment:

  1. huhu...ur welcome la bro! thanx teman aku yang berduka lara..haha...kau nak yana punye blog amik dekat aku punye blog..kau check dekat followers tuh..kau view aku...ada dinkydee or something like dat..tuh dye la tuh..

    ReplyDelete