MARI TUAN PUAN DENGAR INI CERITA!!!


AKU PUNYE CERITE

My photo
Seorang insan biase yang mempunyai kesukaan dalam muzik dan fotografi. Mempunyai cita-cita untuk menjadi seorang pemuzik yang berilmiah.. Juga seorang insan yang agak gilakan toys dan juga games. Orang cakap aku ni gila tapi bagi aku gila itu menarik.. hahaha.. SELAMAT MENERJAH

Thursday, March 18, 2010

CROCS



ASSALAMUALAIKUM~~~~~

mulekan hari anda dengan senyoman.. hahaha.. hari ni aku nak citekan pade korang tentang satu bisnes sampengan yang aku buat.. bukan MLM.. bukan SkimCepatKayap.. sume itu bukan..

yaaaa... aku menjual produk yang menggayekan pemanpelan anda mase kini.. aku kini menjual CROCS.. korang sume tau kan ape "crocs" ni? hahaha..




HIDUP BUAYE!!!


so aku pon nak inteprem la siket pasal perniagaan kecik-kecilan nih.. SONOK!!!
tapi mencabar.. yelakan.. nak jual kat umum ni banyak cabrannye.. contohnye..

(ABANG... SAIZ SAYE TAKDE LA BANG)

hadoo.. ni agak letih gak la kan.. Crocs ni banyak terjual bile aku bukak kotak je.. so paham-paham la macam pisang panas.. so aku pon jawab takde.. hmm.. yang ni ok lagi.. kalau ni..

(BANG.. U KASI LA DISKAUN.. MAHAL SANGAT LAA..)

hmm.. ni antare yang tak boleh elak kalau jual direct face to face ni.. so cakap la.. kalau akak beli banyak kite kasi diskaun la.. bole?

ni la antare jenis-jenis CROCS yang aku jual.. meh tengok..





ni design yang orang selalu pakai..





susun-susun ye makcik..



masih dengan kotak-kotak sekali.. hahaha..




timbunan "CROCS"





ni la antara button yang bole diselitkan kat crocs untok lebeh menawan..




ni beruang pelik..




tengkorak.. err.. ntahla.. hahaha..




kura-kura musician?




power rangers?


haaa.. itula sebe sedikit yang bole aku tampilkan hari ni.. ni pon amik kt intenet je.. hahaha.. actually barang macam ni la yang aku jual.. kalau korang berminat bole la aku tempahkan.. yeeehhhaa!!!!

4 comments:

  1. wagrh.. belum grade dah berniaga.. bagus din.. t aku selipor putus aku tempah ya..

    ReplyDelete
  2. biasela bro.. cari mkn siket2.. hahaha. ok2.. xdehal pnyela..

    ReplyDelete
  3. ade.. manyak woo.. ni siket je.. intro.. hahaha..

    ReplyDelete