MARI TUAN PUAN DENGAR INI CERITA!!!


AKU PUNYE CERITE

My photo
Seorang insan biase yang mempunyai kesukaan dalam muzik dan fotografi. Mempunyai cita-cita untuk menjadi seorang pemuzik yang berilmiah.. Juga seorang insan yang agak gilakan toys dan juga games. Orang cakap aku ni gila tapi bagi aku gila itu menarik.. hahaha.. SELAMAT MENERJAH

Saturday, March 20, 2010

PENAT~ HUAAA..

Salam.. hari ini ngan "gembel"nye aku balek Shah Alam tanpe dirancang.. naek moto plak tu.. dah la hujan. huahahaha.. aku ni maen redah je.. so aku pon betolak dari Kulai jam 4 stengah petang.. tp tibe-tibe hujan plak.. so aku benti la kat RNR Kulai.. hadooo.. tapi hujan itu rahmat.. tak boleh mengeloh.. amin.. pas stengah jam ujan pon benti.. aku pon teroskn pejalanan..




350km + naek moto + hujan = TERBAEK


jauhnye.. tibe-tibe lak aku rase macam tu.. hmmm.. da lame aku tak jalan jaoh kot.. ngan brek depan tak makan sangat nih.. huaaa... servis pon ala kadar.. biasela.. aku ni bukan beduet.. haha.. pastu aku singgah kampong.. umah nenek aku kat Pedas.. Negeri Sembilan.. aku dtaang-datang je die da masakkan lauk kegemaran aku.. AYAM MASAK SAMBAL.. wa cakap lu ar.. BEST IN THE WORLD TAU.. hahahaha..

8.45 malam aku gerak dari kampong.. teroskan pejalanan balek Shah Alam.. pukol 10 malam.. akhernye aku sampai umah Shah Alam.. hoyeh~ haha.. penat kot.. aku rehat jap.. pukol 11 da kuar da.. nak tengok member-member aku pektis nasyid.. diorang punye pasal aku turun gak la.. hehe..

pasru macam biasela.. pas pektis pegi la minom.. borak-borak sampai lupe plak da lewat.. haha.. aku pon da letih ni.. nk rest plak.. hehehe.. bye.. SALAM..

2 comments: