MARI TUAN PUAN DENGAR INI CERITA!!!


AKU PUNYE CERITE

My photo
Seorang insan biase yang mempunyai kesukaan dalam muzik dan fotografi. Mempunyai cita-cita untuk menjadi seorang pemuzik yang berilmiah.. Juga seorang insan yang agak gilakan toys dan juga games. Orang cakap aku ni gila tapi bagi aku gila itu menarik.. hahaha.. SELAMAT MENERJAH

Saturday, March 13, 2010

KUMPULAN NASYID MATAHARI



NUR SYAMS


Salam semua.. haaa.. ari ni aku nak story siket pasal kumpulan nasyid yang aku ajar nih.. hahaha.. poyo la plak aku.. haha..

ceritenye bermule pade miggu lepas apebile aku dapat call dari cekgu aku.. Pn. Haidah nak aku ajar team diorang ni nasyid.. so aku agree la.. hahah.. so kitorang pon duduk semeja bebincang pasal latihan.. "cikgu nak lagu selawat ni tapi tak bole nak padamkan bekap vocal la.. awak bole tak?" hadooo.. aku da garu kepale.. tak reti buat la bab-bab camni.. huhu.. so aku pon cakap "kalau nak padamkan tak bole.. tapi.... kalau nak record balik bolelah".. so cekgu aku agree than aku pon call member Drum Simfoni aku buat recording tu..

diorang ni organize program maulud kat tempat diorang ni so wat la gak petandingan nasyid ni.. tu yang sungguh-sungguh nak aku ajar diorang ni. yelakan.. diorang ni pon ade yang cekgu yang ajar aku mase aku skolah rendah ngan skolah agame.. Cekgu Haidah dan Ustazah Dahlia..
aku pon ajarlah mereke ngan sedaye aku nih.. kalau budak-budak kecik da lameaku kitai dah.. hahaha..

Alhamdulillah diorang ni jenis yang dengar kate dan senang nak kerjesame. kadang-kadang pas abes pektis je diorang blanje aku burger.. thnx.. :)
so esok diorang bertanding.. so Gud Luck la untok korang ok.. harap pe yang diajar dapat manfaatkn dengan sebaeknye.. Insyaallah..




14 makcik dan seorang awek..





berjaye meng'candid'kan mereka.. hahaha..





posing tak abes-abes..


kepade semua.. jangan main-main ok.. nnti cekgu sebat. hahaha.. anyway.. saye hepi dapat ajar korang ni sume.. walaupon aku de datang lambat tapi sume cool je.. *kantoi*.. diharap dapat la bekerjasama ngan mereka-mereka ni lagi mase depan. amin.. payment pon kene up la. hehehe..

okaylah.. sampai sini saje..

~MAJULAH NASYID UNTUK NEGARA~

4 comments:

  1. din. nampak gaya, nanti bule la bukak kelas nasyid pulak. ;p

    ReplyDelete
  2. hahahaha.. aku de la bkak class biase2 je..

    ReplyDelete
  3. hehe. selamat maju jaya lar sahabat!jgn lupa beta ya nanti kalo da kayo. hehe. ;p

    ReplyDelete
  4. baeklah.. akan ku kurniakan darjat kebesaran untukmu.. sepasang sliper tandas.. haha..

    ReplyDelete