MARI TUAN PUAN DENGAR INI CERITA!!!


AKU PUNYE CERITE

My photo
Seorang insan biase yang mempunyai kesukaan dalam muzik dan fotografi. Mempunyai cita-cita untuk menjadi seorang pemuzik yang berilmiah.. Juga seorang insan yang agak gilakan toys dan juga games. Orang cakap aku ni gila tapi bagi aku gila itu menarik.. hahaha.. SELAMAT MENERJAH

Tuesday, January 12, 2010

Anugerah Juara Lagu : AJL


Aku bole cakap la ni antare performance yang terbaik pernah aku lihat di Malaysia.. bukan aku nak propa atau main-main memang aku PUAS HATI tengok AJL malam semalam.. hohoho.. semua yang bertanding tunjukkan bakat & kualiti yang terbaik.. Banyak kejutan dan kelainan yang ditonjolkan pade AJL kali ni..

JUARA : Aizat ( Pergi )

NAIB JUARA: Yuna ( Dan Sebenarnya )

KETIGA : Faizal Tahir ( Becinta )

VOCAL TERBAIK : Black ( Aku Rindu Sayang Kamu )

PERSEMBAHAN TERBAIK : Aizat ( Kau Aku )

Aku dapat tengok Faizal Tahir walaupon cedere tapi die masih lagi menyengat! WA CAYA SAMA LU BRO!!!! Hallamak.. kekuatan jiwe die memang hebat giler sampai aku terpegun die bole perform macam kaki sakit tu takde..

Yuna.. lagu yang tenang.. melayang-layang walaupon aku tengok kat kedai mamak yang bising ngan member-member aku.. hadoooo~ tapi lagu die layan habes.. Paan pon main gitar masyuk je.. Support baek punye dari member-member UiTM skul Muzik macam Bro Adil (Drum), Efry (Bass), Caan (Keybordist), Ayid (Sax), Aidili (Trombone) dan member-member lain.. sori sangat-sangat kalau aku tak mention name-name yang aku kenal..

kalau aku nak komen satu-satu alamat panjang nak mampos la jadinye.. ape-apepon aku enjoy & hepi semalam.. CONGRATS TV3!!!!!

No comments:

Post a Comment