MARI TUAN PUAN DENGAR INI CERITA!!!


AKU PUNYE CERITE

My photo
Seorang insan biase yang mempunyai kesukaan dalam muzik dan fotografi. Mempunyai cita-cita untuk menjadi seorang pemuzik yang berilmiah.. Juga seorang insan yang agak gilakan toys dan juga games. Orang cakap aku ni gila tapi bagi aku gila itu menarik.. hahaha.. SELAMAT MENERJAH

Saturday, January 9, 2010

KAWAN?



Aku ade banyak giler kawan dari kecik sampai la besa-besa ni.. haha.. Ade yang suke ade yang duke.. Hmm.. Rasenye kalau nak cite sampai bulan depan pon tak abes.. Oh ye.. hari tu 3 Januari ade mini Reunion anjuran member aku.. name die Lalog. Mule-mule aku macam malas nak pegi sebab aku ade hal penting tapi DEMI KAWAN aku pegi gak.. hohooo..

Xdela ramai sangat kot yang nak pegi.. tp die punye "havoc" macam sewel pon ade. haha.. ni kire 7th Generation of SMKABP punye students la.. Aku pulak kene naik moto sebab budak pompuan takde kenderaan. Agak lepak la kalau nak pegi naseb baek ade Lalog ngan moto die. haha..

Kitorang pegi Sg. Congkak tapi penuh macam haram~ so kitorang pegi Gunung Nuang mandi kat situ.. Best wooo~ Budak-budak ni macam orang tak mandi setaun sebab exited giler jumpe air.. hahaha.. (tapi aku pn same.. hihi..)

Then da petang tue kitorang pegi Alamanda Putrajaya.. Mak aii.. Da la lepak pastu kene bawak moto pegi sane.. saba jela.. Makan sane yang MAHAL sampai aku ibarat blagak gak makan situ.. hahaha.. dah makan kitorang de extiviti lain plak..

KAROK~ itulah yang diucapkan oleh aku selaku Menteri Karok ngan Leesa. hahaha.. Time ni aku dapat lihat kawan-kawan aku bergelek. Nyanyi macam ORANG GILER tapi aku hepi giler.. hahaha.. BEST.. aku nak cakap.. KORANG MEMANG BEST NAK MAMPOS!

Chiow.. SALAM~

3 comments:

  1. peh.. da sampai putrajaya xroger pon..
    putrajaya tu blakang uniten jer. cis. =P

    ReplyDelete
  2. hahaha.. ala.. xsempat la ain.. lagipon aku bwk moto.. huhuhu..

    ReplyDelete