MARI TUAN PUAN DENGAR INI CERITA!!!


AKU PUNYE CERITE

My photo
Seorang insan biase yang mempunyai kesukaan dalam muzik dan fotografi. Mempunyai cita-cita untuk menjadi seorang pemuzik yang berilmiah.. Juga seorang insan yang agak gilakan toys dan juga games. Orang cakap aku ni gila tapi bagi aku gila itu menarik.. hahaha.. SELAMAT MENERJAH

Tuesday, January 12, 2010

RESTU


Hal ini aku coretkan sikit memandangkan aku merasekan ini adelah bab yang penting dalam hidop.. kalau kite ni sorang anak yang baik.. pasti ibu bapa akan redha dengan keputusan & perbuatan kite..

Walau setinggi mane pon kite, sehebat mane pon kte kalau ibu bape tak restu ia takkan sempurna atau lebeh jelas lagi BERKAT~.. Ade satu insiden antare aku dan parents dalam suatu hal.. Tak bole nak cite lebeh la sebab ini hal keluarge. hmm.. Yang aku takut mereke selame ni membiarkan aku melakukan sesuatu demi menjage hati aku tetapi redhakah mereke akan perbuatan ku?

Dalam sehari due ni aku agak "down" sebab insiden aritu. Walaubagaimanepon aku mesti teroskan perjuangan aku ni.. Naseb baek "buah hati" memujuk aku supaye sabar.. Alhamdulillah.. jiwe aku semakin pulih.. tapi tak tau la macam mane dengan parents aku.. Harap mereka redha.. Amin~

WAHAI ANAK.. JIKA IBU BAPAMU MERESTUIMU MAKA KERJAKANLAH SELAGI MEREA REDHA~

No comments:

Post a Comment