MARI TUAN PUAN DENGAR INI CERITA!!!


AKU PUNYE CERITE

My photo
Seorang insan biase yang mempunyai kesukaan dalam muzik dan fotografi. Mempunyai cita-cita untuk menjadi seorang pemuzik yang berilmiah.. Juga seorang insan yang agak gilakan toys dan juga games. Orang cakap aku ni gila tapi bagi aku gila itu menarik.. hahaha.. SELAMAT MENERJAH

Sunday, January 10, 2010

UJI BAKAT AF

Aku baru balek dari ujibakat AF kat Bukit Jalil. Saje je nak cari pengalaman. haha.. Aku sampai pukul 9 pagi tengok ramai giler orang yang datang.. Dressing tak payah cite la.. pakai kalah artis.. hohooo.. yang SEKSI MEKSI.. RAMBUT SAMPAH.. peh~ macam trend beb.. Ni la 1st time aku pegi ujibakat yang solo punye.. PEH~ die punye panjang~penat~ngantok~tak usah cite.. Tapi ni kire pengalaman berharge buat aku yang maseh mentah dalam industri muzik.

Aku pegi ngan member aku Lalog selaku pilot. hahaha.. Thnx bro.. dengan panas terik smpai kpale aku fenin-fenin lalat. Its ok sebab aku nak cari pengalaman reality TV show. Aku dapat la bertahan sampai last stage iaitu soal jawab. Malangnye ade sorang juri ni kenal aku & die cakap aku tak bole masok sebab aku pelajar UiTM muzik.. hmm.. Memang betola ape yang orang cakap. Budak muzik kalau nak masuk AF diorang tak bagi.. Kenape?

Tapi takpe sebab aku redha dengan ape yang berlaku sebab semalam pon aku da bincang ngan member aku. Die pon cakap bende yang same. Untuk dapatkan kepastian aku pon pure-pure la cakap aku tak belaja tapi kantoi gak.. SO.. KORANG PAHAM-PAHAM JELA K. hahaha..

Ape pon aku cube untok menggagahkn diri nak tulis blog ngan kepale da pening sawan. hahaha.. OK la.. aku nak rest ni.. BYE~

No comments:

Post a Comment