MARI TUAN PUAN DENGAR INI CERITA!!!


AKU PUNYE CERITE

My photo
Seorang insan biase yang mempunyai kesukaan dalam muzik dan fotografi. Mempunyai cita-cita untuk menjadi seorang pemuzik yang berilmiah.. Juga seorang insan yang agak gilakan toys dan juga games. Orang cakap aku ni gila tapi bagi aku gila itu menarik.. hahaha.. SELAMAT MENERJAH

Sunday, January 10, 2010

GURU ITU CHEKGU



Selalu kita cakap guru seperti lilin.. tetapi aku lihat guru sekarang ni da macam mainan.. bole dipijak-pijak, dimarah atau ape-ape saje.. kesian.. tapi aku ade sorang guru yang kire macam SIFU la.. die ni ramai orang suke tapi bab keje lu jangan nak main-main beb.. hahahha.. Kalau korang tak siapkan ape yang die suruh mampos la.. tak kire sape korang.. hahaha..

Yang pelik ramai yang suke die walaupon die ni memang LASER tahap dewa. kenape? sebab hasil kerja baik dan berkualti.. kalau letak singe pon bole terkencet sambil berlari. Selalu orang kutuk die tapi tak pernah mengalah kecuali satu bende.. teeeet~ yang ni rahsie..

Selame aku berguru ngan die pon maki tu jangan citela.. tapi hasilnye Alhamdulillah. aku pernah ditukakan guru lain yang lebeh "expert" tapi aku tak ngam.. die la yang ajar aku dari BONGOK sampai bole berdikari sikit-siket..

HAAA~ aku pon ade satu lagi guru gak.. tapi mude je.. sempoi.. gile.. mereng.. sewel.. tapi kalau bab nyanyi lagu Asli die kasi tapau.. samela ngan guru aku yag tadi. Diorang ni kire geng la.. Yang guru mude ni artis la.. SIAPE? nantikan.. hahahha.. Jap lagi aku nak pegi prektis ni.. ngan guru mude.. hahaha.. OK la.. sampai sini dulu.. DAAAA~~

1 comment: