MARI TUAN PUAN DENGAR INI CERITA!!!


AKU PUNYE CERITE

My photo
Seorang insan biase yang mempunyai kesukaan dalam muzik dan fotografi. Mempunyai cita-cita untuk menjadi seorang pemuzik yang berilmiah.. Juga seorang insan yang agak gilakan toys dan juga games. Orang cakap aku ni gila tapi bagi aku gila itu menarik.. hahaha.. SELAMAT MENERJAH

Saturday, January 9, 2010

THE TAMBATANIANS




Apekah The Tambatanians tu? haa.. ni aku nak kongsi bersame semue tentang tempat dan dengan siape aku duduk sekarang nih~ aku tinggal kat Seksyen 19 Shah Alam.. Tambatanians tu diambil dari name jalan umah aku.. JALAN TAMBATAN~ hahaha..

Secare "officical"nye aku da duduk sini setahun dan sebulan mengikot bulan Jan nih.. ahaha.. Member-member rumah silih berganti namun aku tetap hepi.. Kalau dulu ade Maamoo dan Luqman yang giler men helikopter tapi diorang da kuar mase aku masok.. mase tu aku masok bersame 2 orang member iaitu Opie ngan Hizami. Dalam 6 bulan kemudian Ayol ngan Man pon keluar dan kami agak sesak nak baya sewa rumah time tu!! hahaha.. dan lebeh mencabar apebile Wan Hanok pon turut serte keluar da ri Tambatanians tapi takpe sebab kami sekarang ade ahli baru iaitu Farid Bang-Bang dan Man pon masok balek.. YAHAAAA~

berikut adelah warga-warga Tambatanians dari Dulu Sampai Sekarang~

a. Man Tua
b. Yusri Anak Sultan
c. Wan Hanok
d. Maamoo 8
e. Luqman Heli
f. Ked Vitagen
g. Ayol Raja Tidoq
h. Fahim Bulu
i. Shak Rambo
j. Aku
k. Hizami Cello
l. Opie Waja
m. dan terbaru FARED BANG! BANG!

kali ini ialah carta keluar masuk penduduk The Tambatanians. hahaha.. da macam akaun:

a+b+c+d+e+f+g : fasa 1

a+b+c+d+e+f+g+h+i: fasa 2

a+b+c+f+g+h+i tapi -d-e : fasa 3

a+b+c+f+g+h+i+j+k+l : fasa 4

b+c+f+h+i+j+k+l tapi -a-g : fasa 5

b+f+h+i+j+k+l tapi +a masuk balik + m : fasa 6

Soo.. ahli sekarang ialah ............. jawab-jawab!!!

No comments:

Post a Comment