MARI TUAN PUAN DENGAR INI CERITA!!!


AKU PUNYE CERITE

My photo
Seorang insan biase yang mempunyai kesukaan dalam muzik dan fotografi. Mempunyai cita-cita untuk menjadi seorang pemuzik yang berilmiah.. Juga seorang insan yang agak gilakan toys dan juga games. Orang cakap aku ni gila tapi bagi aku gila itu menarik.. hahaha.. SELAMAT MENERJAH

Sunday, January 24, 2010

INI SUDAH LEBEH~

ANDA PERLU CLICK LINK INI:

http://adukataruna.blogspot.com/2010/01/permohonan-maaf-kepada-seluruh-rakyat.html

http://www.facebook.com/photo.php?pid=30496001&id=1243183270

Salam.. boleh pulak ko wahai AdukaTaruna nak hina Almarhum Sultan Johor.. ko memang cari pasal bro.. aku harap bile jumpe ko trus lari.. dan lari.. dan lari.. sebab kau hina Almarhum Sultan kami.. pastu senang-senang nak mintak maaf.. PEH~

Ya.. hanya tunggu dan lihat..

RAKYAT JOHOR BANGKIT!!!!!!!!

MENCARI ORANG MACAM KAU!!!!

AKAN KAMI CINCANG LUMAT-LUMAT!!!!!!

sekian.. SELAMAT MAMPOS ADUKATARUNA~ HAHAHAHAHA!!!!

2 comments:

  1. wah...mara tol ko ejud...tol3...ak mmg angen gle bce post die 2...ak xtau a die bngse ap..kalo mlayu mmg bodo r...ktok sesame bngse...

    ReplyDelete
  2. mane xmara cax.. almarhum sultan kite dmain2kn.. aku ni pn bkn baik sgt tp kne taat pd sultan sbb sultan la kuase org melayu.. kalau tak taat habesla..

    ReplyDelete