MARI TUAN PUAN DENGAR INI CERITA!!!


AKU PUNYE CERITE

My photo
Seorang insan biase yang mempunyai kesukaan dalam muzik dan fotografi. Mempunyai cita-cita untuk menjadi seorang pemuzik yang berilmiah.. Juga seorang insan yang agak gilakan toys dan juga games. Orang cakap aku ni gila tapi bagi aku gila itu menarik.. hahaha.. SELAMAT MENERJAH

Friday, January 15, 2010

SAYANG KAMU~



Dalam hidup aku yang serba mencabar ni.. terdapat satu mase yang aku betol-betol sempit.. payah.. nak makan pon takde duit.. SUMPAH! Nak nages gak la time tu.. tengok kawan-kawan makan sedap je..balik-balik da kenyang. huhu.. hanye Allah jela yang tahu..

Kdang-kadang aku hampir putus ase nak belajar.. Famly? aku tak nak susahkan diorang lagi.. biala turn aku pulak sekarang.. bia aku rase susah.. baru aku tau macam mane kalau nak ade famly.. tanggung anak-anak..

YA ALLAH.. KUATKANLAH SEMANGAT DAN KUDRAT HAMBAMU INI..

Alhamdulillah.. ade insan yang aku sayang membantu.. DIA.. tiada duanya.. dalam susah aku yang amat perit ni die la yang bantu aku.. aku sebenanye da tahap nak gile da.. tapi die sokong aku tak kire susah senang~ kawal emosi aku.. kesian sangat.. kadang-kadang die tempat aku lepas marah.. tapi bukan niat aku.. so sorry.. TERIME KASEH SAYANG~ kaulah PERMATE HATIKU..


No comments:

Post a Comment