MARI TUAN PUAN DENGAR INI CERITA!!!


AKU PUNYE CERITE

My photo
Seorang insan biase yang mempunyai kesukaan dalam muzik dan fotografi. Mempunyai cita-cita untuk menjadi seorang pemuzik yang berilmiah.. Juga seorang insan yang agak gilakan toys dan juga games. Orang cakap aku ni gila tapi bagi aku gila itu menarik.. hahaha.. SELAMAT MENERJAH

Wednesday, January 20, 2010

TENANG + SABAR - NEGATIF = HIKMAH + KEJAYAAN


Salam... Hari ni merupekan hari yang sedeh bagi aku.. dalam 2-3 hari ni aku "down" dengan keadaan study, diri, suasane ngan mase sekarang.. mungkin korang agak tak paham binatang ape yang aku cite.. tapi agak jelas dengan situasi aku sekarang ni kn?

STUDY : yang ni mencabar bagi aku sebab aku kene habiskan subjek yang tertangguh.. tapi buat mase ni aku ambil cuti sebab aku kene belajar dari kesilapan.. tenangkan fikiran tapi ade gak rakan-rakan yang tak sokong dengan aku sebab aku lambat-lambatkan pengajian.

DIRI: aku ni da macam orang tak ade mase depan da.. ari-ari duduk ngadap laptop je.. keje tak study pon tak.. hmm.. sekarang ni aku "try" cari keje untuk tampung hidup aku yang serba canggih kat sini so kalau aku skali-skali muncul kat "skool" tu paham-paham je la eh.. bab duit pon jadi hal gak.. PT da tak dapat.. lagi saket..

FAMILY: yang ni aku bagi "simple" je.. diorang nak aku abeskan blaja cepat-cepat dan keje ngan kerajaan.. dapat gaji.. lagi 3-4 taun kawen... semudah A B C.. huhu..


2 comments:

  1. whatever it is, no regret ya!!! ko sndiri kena kuat...org lain mgkin hanye leh ckp, tp ko sndiri yg kena lalui!!! so, be strong!!!

    ReplyDelete
  2. yeah! thnx farid.. love to hear that.. :)

    ReplyDelete