MARI TUAN PUAN DENGAR INI CERITA!!!


AKU PUNYE CERITE

My photo
Seorang insan biase yang mempunyai kesukaan dalam muzik dan fotografi. Mempunyai cita-cita untuk menjadi seorang pemuzik yang berilmiah.. Juga seorang insan yang agak gilakan toys dan juga games. Orang cakap aku ni gila tapi bagi aku gila itu menarik.. hahaha.. SELAMAT MENERJAH

Sunday, January 17, 2010

BLUR~

Jam : 3.20 am.. aku tak ngantuk lagi.. boring giler.. bosan yang amat.. hadooo.. aku tak tau nak buat ape lagi ni.. nak tido mate tak nak tutup.. mungkin aku da kene insomnia kot... hahahahha..

Aku melalui hari-hari dengan penuh kesabaran yang tinggi.. sebab? aku cuti belajar.. tak keje.. nak keje tapi takut clash ngan aktiviti lain.. huhhu... aku kene la wat pilihan yang tepat.. huhuhu...

bagi la cadangan weeehhhh~

1 comment:

  1. Sekiranya tiba di persimpangan dan keliru untuk meneruskan perjalanan, ambillah jalan yang pertama terlintas di hati.

    Cuba cari kerja ikut jam.Kerja yang memerlukan pekerja tika perlu je...

    ReplyDelete