MARI TUAN PUAN DENGAR INI CERITA!!!


AKU PUNYE CERITE

My photo
Seorang insan biase yang mempunyai kesukaan dalam muzik dan fotografi. Mempunyai cita-cita untuk menjadi seorang pemuzik yang berilmiah.. Juga seorang insan yang agak gilakan toys dan juga games. Orang cakap aku ni gila tapi bagi aku gila itu menarik.. hahaha.. SELAMAT MENERJAH

Tuesday, January 26, 2010

SETIAP UJIAN ADA HIKMAH~


Aku melalui minggu-minggu ni dengan keadaan diri yang agak tidak terurus.. banyak yang perlu aku blaja.. banyak yang perlu aku perbaiki.. silap aku gak sebab terlalu memudahkan kehidupan yang sedia rumet nih.. huh~

Agak sedeh kalau kite hanye mempunyai SEPLOH HINGGET untuk bekalan seminggu.. YAaaa.. aku terpakse melaluihari-hariku dengan penuh kesabaran dan kesungguhan.. makan pon skali sehari.. mungkin ade hikmah.. mungkin bole turunkan berat badan yang sedia maju nih.. hahaha..

Atau untuk peringatan aku yang selalu lalai akan suruhanNYA.. aku sedar semua ini akibat dari perangai aku yang macam setan.. huhu.. Ya Allah.. Ampunkan Dosa HambaMU ini...

YA ALLAH.. BERIKANLAH AKU KEKUATAN..

UNTUK TEMPUHI UJIAN YANG MELANDA..

SESUNGGUHNYA AKU KADANG-KALA MENGELUH..

TETAPI UNTUK KEBAIKANKU JUA YA ALLAH..

AMIN.........

No comments:

Post a Comment