MARI TUAN PUAN DENGAR INI CERITA!!!


AKU PUNYE CERITE

My photo
Seorang insan biase yang mempunyai kesukaan dalam muzik dan fotografi. Mempunyai cita-cita untuk menjadi seorang pemuzik yang berilmiah.. Juga seorang insan yang agak gilakan toys dan juga games. Orang cakap aku ni gila tapi bagi aku gila itu menarik.. hahaha.. SELAMAT MENERJAH

Friday, January 22, 2010

PERTANDINGAN NASYID


Salam.. hmmm.. Pagi nanti aku ngan member nasyid akan bergerak ke Batang Berjuntai kat Kuala Selangor.. de petandngan nasyid.. dah lame aku tak join nasyid nih.. hahaha.. rindu zaman skola-skola dulu..

Alhamdulillah ade gak kesempatan nak join balik walaupon ngan member baru.. tapi diorang ni bagos la.. aku ni cume tumpang sekaki je.. hohohoooo..

Anyway.. thanks to Aji sebab bagi aku join grup nasyid die.. SKILAS.. AYUH KITE GEGARKAN!!!!!!!

No comments:

Post a Comment